Interprof.ee veebipoe ostutingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Kaupade ostmisel sõlmivad Teenuse osutaja ning Teenuse kasutaja alljärgneva müügilepingu.
Müügileping
Interprof OÜ, registrikoodiga 11476355, aadress Turu tn 32b, 50106 Tartu (edaspidi ka Teenuse osutaja või E-pood või Pool) ja klient, kes vormistab Interprof veebipoes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi ka Teenuse kasutaja või Pool), sõlmisid käesoleva veebipoe Kasutuslepingu (edaspidi Leping).
1. Veebipood
1.1. Interprof E-pood on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
1.2. E-pood asub internetiaadressil www.interprof.ee.
2. Üldsätted
2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.
2.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
2.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.
2.4. Teenuse osutaja teeb Lepingu kättesaadavaks inernetiaadressil www.interprof.ee ostutingimuse menüüs, samuti ostuprotsessis enne Teenuse kasutaja poolt ostu eest tasumist.
3. Tooted ja ostu sooritamine
3.1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
3.2. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 16. aastane.
3.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.4. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu laoarvestus- või E-poe programmides.
3.5. Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse sellisel juhul raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
3.6. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, ettevõtte nimi, registrikood, kontakttelefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks), kättetoimetamismeetodi, kinnitama Lepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub ostu (sealhulgas kättetoimetamiskulude) eest turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
3.6.1. Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay;
3.6.2. Juriidilistel isikutel arve alusel ülekande tegemine.
3.7. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub sellisel juhul ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.8. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
3.9. Teenuse kasutaja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta tellimuse täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.10. Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja on saatnud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.
4. Hinnad
4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima Teenuse kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
5. Kättetoimetamise tingimused
5.1. Teenuse osutaja võimaldab ostetud kauba kättetoimetamist vaid Eesti Vabariigi piires.
5.2. Teenuse kasutajal on õigus valida järgnevate ostetud kauba (saadetise) kättetoimetamisviiside vahel:
5.2.1. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutaja poolt valitud pakiautomaati. Selleks kasutab Teenuse osutaja vastavalt Teenuse kasutaja valikule ostu sooritamisel kas DPD, Itella või Omniva teenust. Teenuse osutaja paneb kauba teele 3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest. Pakiautomaati toimetamist võimaldab Teenuse osutaja vaid juhul, kui ostetava kauba mõõtmed ei ületa pakiautomaati mahtuva paki piirmõõte. Ostetud kauba (saadetise) pakiautomaati toimetamisel saadetakse Teenuse kasutajale SMS kauba saabumisest koos uksekoodiga ning saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustub Teenuse kasutaja selle välja võtma. Kui Teenuse kasutaja nimetatud tähtaja jooksul saadetist välja ei võta, siis toimetatakse saadetis Teenuse osutajale tagasi ja Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada Interprof OÜ esindusest (aadressil Turu tn 32b, Tartu). Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu. Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks summas.
5.2.2. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani või Teenuse kasutaja poolt tellimuses ära näidatud kauba saajani kulleriga. Selleks kasutab Teenuse osutaja DPD teenust. Teenuse osutaja paneb kauba teele 3 tööpäeva jooksul. Ostetud kauba (saadetise) üleandmiseks helistab kuller Teenuse kasutajale ja lepib kokku saadetise üleandmise aja. Kui Teenuse kasutaja ei võta kokkulepitud ajal kaupa vastu, siis toimetatakse saadetis Teenuse osutajale tagasi Interprof OÜ esindusse (aadressil Turu tn 32b, Tartu). Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada sealt. Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks.
5.2.3. Teenuse kasutaja tuleb ise kaupadele järele Interprof esindusse (aadressil Turu tn 32b, Tartu).Teenus on tasuta. Kui Teenuse kasutaja sooritab ostu E-poe kaudu enne kl 13:00, siis võimaldab Teenuse osutaja ostetud kaupade väljastamist samal päeval alates kl 14:00 kuni 16.00ni. Kui Teenuse kasutaja sooritab ostu peale kl 13:00, võimaldab Teenuse osutaja ostetud kaupade väljastamist järgmisel päeval alates kl 10:00 välja arvatud juhtudel, kui järgnev päev on puhkepäev või riiklik püha. Sellisel juhul võimaldab Teenuse osutaja ostetud kaupade väljastamist esimesel tööpäeval. Teenuse osutaja väljastab tellitud kauba vaid isikut tõendava dokumendi alusel tellimuses näidatud ostjale või kauba saajale.
5.2.4. Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Teenuse osutaja teavitab Teenuse kasutajat sellisest olukorrast esimesel võimalusel.
5.3. Teenuse kasutaja kohustub punktides 5.2.1. – 5.2.3. kirjeldatud tarneviiside kasutamise korral Teenuse osutajat kirjalikult informeerima koheselt, kuid mitte hiljem, kui 2 (kahe) tööpäeva jooksul saadetise vastuvõtmisest, kui saadetis on mittenõuetekohaselt üle antud, purunenud, puudujäägiga või mittetäiskomplektne. Samuti kohustub Teenuse kasutaja Teenuse osutajat hiljemalt 15 (viieteist) kalendripäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest kirjalikult informeerima, kui saadetis ei ole Teenuse kasutaja poolt valitud tarneviisi teel toimetatud nimetatud sihtkohta või tehtud nimetatud sihtkohas kättesaadavaks.
6. Taganemisõigus
6.1. Teenuse kasutajale kehtib 14-päevane sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganemisõigus. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Teenuse kasutaja või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud kauba füüsiliselt enda valdusesse. Taganemisõiguse kasutamiseks kohustub Teenuse kasutaja esitama Teenuse osutajale ühemõttelise taganemisavalduse, ning saadab selle aadressile info@interprof.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.1.1. Ostja nimi
6.1.2. Tellimuse või arve number
6.1.3. Kauba kättesaamise kuupäev
6.1.4. Tagastatava kauba täpne nimetus ja arv
6.1.5. Tagastamise põhjus.
6.2. Kui Teenuse kasutaja on otsustanud lepingust taganeda, tekib tal kohustus kaup Teenuse osutajale tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest Teenuse osutajale.
6.3. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Tootepakendid võivad olla avatud vaid ettevaatlikult neid kahjustamata.
6.4. Teenuse kasutaja Lepingust taganemisel kooskõlas Lepingu punktide 6.1. – 6.3., tagastab Teenuse osutaja Teenuse kasutajale kõik Lepingu raames saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Teenuse kasutaja poolt valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb Teenuse osutaja pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Teenuse osutaja sai teada Teenuse kasutaja otsusest Lepingust taganeda, sai lepingu esemeks olevad kaubad oma valdusesse ning need vastasid täielikult Lepingu punktis 6.3 kirjeldatule.
6.5. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
6.6. Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul kui tagastatav kaup ei vastanud Teenuse kasutaja tellimusele.
6.7. Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta Lepingu punktides 6.1. – 6.3 toodud tingimustele, siis Teenuse kasutajale raha ei tagastata ning tagastatud kaup jääb Teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja.
7. Pretensioonide esitamise kord
7.1. Teenuse kasutajal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe interprof.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
7.2. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
7.3. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad teenuse osutaja ja Teenuse kasutaja omavahel kokku. Parandamise kulud katab teenuse osutaja.
7.4. E-pood interprof.ee ei vastuta Teenuse kasutaja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
7.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@interprof.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
7.6. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
7.7. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Teenuse kasutajaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
8. Isikuandmed ja nende kasutamine
8.1. E-poe www.interprof.ee tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
8.2. Teenuse kasutaja annab teenuse osutajale andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Teenuse kasutajale isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.3. Teenuse osutajal on õigus kasutada Teenuse kasutaja elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Teenuse kasutajale.
8.4. Teenuse kasutajal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Teenuse kasutaja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Teenuse osutajal ligipääs.
9. Vastutus
9.1. E-pood www.interprof.ee ei vastuta Teenuse kasutajale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada või ette näha.
9.2. Teenuse osutaja vastutab toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.
10. Erimeelsuste lahendamine
10.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@ interprof.ee,
10.2. Lepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või lahendatakse erimeelsus Tartu Maakohtus.
11. Kasutustingimustega nõustumine
11.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
11.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen tutvunud ja nõustun tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Lepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Lepingus toodud tingimustega.